Tuesday, December 18, 2018

Sneak peek of Itni mohhbat karo na 2 By zeenia sharjeel

Sneak peek of Itni mohhbat karo na 2
By zeenia sharjeel


"تم ایک پولیس والے کے سامنے اپنا اقبال جرم قبول کر رہی ہوں اور پولیس والا بھی وہ جو 10 مار کر ایک گنتا ہے"
اس نے حیا کو ڈرانا چاہا

"تم مجھے مارو گے"
حیا کو وہ بدتمیز تو شروع دن سے ہی لگا تھا مگر وہ اتنا بدتمیز ہوگا یہ اس نے نہیں سوچا تھا

"تو تم چاہتی ہوں میں تمہیں پیار کرو"
اس نے گہری نظریں حیا کے چہرے پر مرکوز کرتے ہوئے کہا

"میرا مطلب تھا،  تمہیں ایک لڑکی پر ہاتھ اٹھاتے ہوئے شرم نہیں آئے گی"
حیا نے یکدم گڑبڑاتے ہوئے کہا

"چور چور ہوتا ہے،، چاہے وہ مرد ہو یا عورت ہو ان کی پٹائی لگاتے ہوئے شرم کیسی"
اس نے سنجیدگی سے کہا

"ہاتھ لگانا تو دور کی بات تم مجھے چھو بھی نہیں سکتے"
اس کی باتیں حیا کو مزید طیش دلائے جا رہی تھیں

"انٹرسٹنگ۔۔۔ ویری انٹرسٹنگ چیلنجز تو مجھے بہت پسند ہیں۔۔۔ چھوکر تمہیں یہی دکھاؤ یا تمہارے گھر آکر"
اس نے چوائس حیا کو دی اور حیا اس کی ڈھیٹ پن پر غش کھا کر رہ گئی

0 comments:

Post a Comment